31 de outubro de 2012

em ouçande

antes de vir viver ao mar, andava amiúde polas fervenças de ouçande. nos carreiros desta associaçom pratiquei baile galego, participei em lumeiros e festas de nadal ou assistim a festivais de música. foi por isso que pensei neles para apresentar-lhe o meu novo livro. 

acompanhou-me uxío allo, companheiro e patrom na ent dorna, um dos marinheiros que me aprendêrom o que sei do mar e graças aos quais pudem eu escrever os versos que escrevim. 

entre ugio e mais eu quigemos levar um cachinho de mar a ouçande... só que ao chegarmos, era o mar quem aguardava por nós. 
apresentou-nos xabier de camba, um dos meus primeiros críticos literários

pareciamos do clu da comédia...

... e a verdade é que ainda rimos um pouco.
como n'a fervenza som mui trabalhadores, até editarom este vídeo-resumo do que foi a tarde:



também podedes ver o lançamento na prensa:

Nenhum comentário:

Postar um comentário